Thursday, May 16, 2013

Anuwar kumpul bukti penipuan SPR dan serahkannya kepada Barack Obama?



Tak sangka. HP ingatkan Si Ketua Penipu tu tak ambik pusing mengenai panggilan telefon Presiden Amerika kepada Datuk Seri Najib sebelum ini. Ingatkan insiden tu tak de la memberikan apa - apa kesan secara lansung kepada Si Ketua Penipu tu memandangkan dia 'Pencacai Tegar'.

Rupanya, ada jugak kesan dia ye. Terasa jugak dia seperti tidak diiktiraf walaupun dah lama menjadi 'Pencacai Setia' yang sentiasa mengoyangkan ekor dibelakang tuannya.

Bila cerita pasal berita ni, jangan kata HP, habis budak satu ofis pun tergelak mendengarnya. Ada jugak yang pelik. Tak kurang jugak dengan caci makian.

Mana tidaknya. Ada ke Si Ketua Penipu tu nak kumpul bukti dan serahkannya kepada Barack Obama? Apa benda yang Barack Obama boleh buat?

Si Ketua Penipu tu nak Barack Obama tu suruh SPR buat semula ke Pilihan Raya Umum kat Malaysia ni? Apa hak yang Barack Obama ada untuk buat semua tu? HP takut nanti, kalau Si Ketua Penipu tu serahkan bukti tu, Si Barack Obama hanya akan campak semula ke muka dia dan kata, "This is all rubbish!"

Paling tidak pun, Si Ketua Penipu tu hanya akan menjadi bahan gelak ketawa je dek staf pejabat Rumah Putih diatas KEBODOHAN dia sendiri. Baru padan muka Si Ketua Penipu tu.

Lagi pun, macam mana Si Ketua Penipu tu nak bagi bukti yang 'BELUM WUJUD'? Bukti pun tak de, dia nak serah apa? Kertas putih?

Sudah - sudah la mengarutnya Anwar oi!!! Kalau dah Kemaruk sangat nak jawatan, jangan la tunjuk sangat. Ini tidak. Habis satu dunia dia nak tayang KEBEBALAN yang dia miliki. Memang patut sangat la dia berambus dari Malaysia ni. Buat malukan Negara je!!!


KUANTAN - Pakatan Rakyat (PR) akan menyerahkan bukti mengenai penipuan yang didakwa berlaku dalam PRU13, 5 Mei lalu kepada Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama.

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, PR mahu kuasa besar itu menjawab mengenai kemenangan BN yang didakwanya turut disumbangkan oleh pengundi bukan warganegara.

“Saya nak beritahu kepada Amerika bahawa kita akan mengemukakan bukti penipuan itu dan menunggu apa reaksi beliau berhubung kemenangan BN dalam PRU13 lalu,” katanya.

No comments:

Post a Comment