Thursday, May 16, 2013

TERKINI- HARGA MINYAK NAIK - HADIAH KERAJAAN BN KPD RAKYAT SETELAH BENTUK KERAJAAN.


Setelah memenangi PRU 13 dan membentuk kerajaan baru untuk penggal ini, Najib dan barisan kabinet baru yang dibentuk olehnya diharap dapat menjadi satu pasukan mantap untuk terus berkhidmat kepada rakyat dan seluruh umat manusia di Malaysia.

Dengan mengemukakan muka baru dan lama, kita sebagai rakyat Malaysia sangat mengharapkan agar barisan Kabinet Baru yang diistiharkan semalam mampu membawa perubahan kepada taraf kehidupan dan meningkatkan kesejahteraan rakyat.

Kabinet kerajaan yang dibentuk ini, merupakan gambaran penghargaan Najib dan BN kepada sokongan rakyat terhadap mandat oleh rakyat kepada kerajaan, terutamanya kepada masyarakat Sabah dan Sarawak yang sangat membantu BN dlm pru lepas. Lantikan kepada ahli Parlimen dari Sabah dan Sarawak adalah petanda bahawa Najib merupakan seorang PM yang berterima kasih serta menusia yang pandai mengenang budi.

Kepada kaum-kaum lain, perlu diingat bahwa orang melayu sangat berpegang kepada janji, dan pastinya janji wajib ditepati. Saya yakin bahawa, bukan semua kaum Cina menentang dan menjadi pembelot dalam PRU lepas, tetapi, sebahagian mereka telah berbuat demikian, akhirnya terbukti bahawa mereka belot kepada kerajaan. Kita sangat berharap, bahawa semangat Perpaduan Kaum ini bukan sahaja ditunjukkan oleh org Melayu atau kaum minoriti lain, tetapi kita masih berharap bahawa kaum Cina mula sedar bahawa mereka tidak akan aman jika Tanah Melayu ini bertuankan selain Melayu.

Barisan Kabinet baru ini adalah hadiah PM kepada kesetiaan dan jasa rakyat Malaysia. Pasal harga minyak naik tu, memang naik... Tapi bukan di Malaysia, ianya di Papua New Guine... Muahaaaaaa!!!!! Nak tgk harga minyak naik, boleh lihat di Sini...
Tahniah Semua.

BANG BANG BOOM...KAH KAH KAH!!! CAI PR KENA TIPU....

No comments:

Post a Comment